måndag 28 februari 2011

And the winner is...

























Bild: Formelle Design

Idag är vi väldigt glada på Formelle Design!
Vi har nämligen fått en jättefin utmärkelse av
Sofie på Soform . Tack snälla Sofie för att du
uppmärksammar oss på detta hedrande vis!
Utmärkelsen heter Liebster Blog Award
och när man får den ska man dela med sig av
fem  favoritbloggar som har färre än 100 följare.
Här följer Formelle Designs fem utvalda bloggar
(som enligt Bloglovin har mindre än 100 följare):
Daniella Witte
Fridas fina
Mimmi Staaf
Konfettiform
Orange you lucky

5 kommentarer:

  1. Grattis tjejer! Ni är bäst!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till båda utmärkelse och kollektion! Det ser jättefint ut!
    Kram Bebe

    SvaraRadera
  3. Hei jenter, for en utrolig hyggelig overraskelse på en tirsdag!
    Jeg har allerede gått igjennom de andre prisvinnerne, og jeg er glad for å se at jeg er i et slikt godt selskap ;)
    Jeg skal med glede gi prisen videre.
    -Og gratulerer selv med prisen! En herlig blogg dere har her, og jeg gleder meg til å følge dere på Signerat.
    Ha en fantastisk tirsdag, så sees vi igjen! Stor klem fra Lena.

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg bild =)

    Klart ni ska ha en sådan utmärkelse =)

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  5. Tack så jätte mycket söta ni!! J
    Jag blev såå glad när jag såg att lilla jag fått en utmärkelse. Jippii!

    Tack än en gång och ha en underbar kväll!! Kramm

    SvaraRadera