tisdag 8 mars 2011

Italiensk marmor

























Foto: Formelle Design

Om jag skulle välja ett annat klinkersgolv i 
hallen än det vi har, som är mörkgrått, skulle 
jag förmodligen vara så tråkig att jag valde ett
grått eller svart igen... Fast om detta golvet
gick att få tag på skulle jag inte ha något 
emot det, trots min i vanliga fall färglösa smak. 
Då det är ett italienskt marmorgolv från 60-talet
så det är ju möjligt att det är svårt att få tag på
i dag. /J

Bidrag till Fabriken på tisdagstemat "Golv"

2 kommentarer:

  1. Coolt på något vis =)

    Fina er tryck är, måste spana vidare i shopen!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle välja det italienska marmorgolvet, kanonläckert!
    Ikväll blir det Michael Bublé Live :D för min del.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera