tisdag 8 november 2011

Stjärnvinst





Foto: Formelle Design

Ibland har man tur och ibland har man dubbelt tur och det hade
visst jag. Först vann jag det här och några dagar sedan fick jag reda
på att jag även vunnit denna fina stjärnljusstake från Design Lodge
i en tävling Elin på Grafitgrå hade. Tilläggas skall att jag inte alls
är den som tävlar ofta eller är med i alla tävlingar som finns i
bloggvärlden. Denna gången fick jag tydligen all tur på en gång,
nästan så man funderar på att köpa en trisslott :)
Stjärnan är jätte fin och man kan ha den både som ljusstake eller
ställa den upp som en prydnad, kanske i sällskap med några
andra stjärnor.

//Johanna

3 kommentarer:

  1. Du hade turen med dig, och inte jag den här gången hos Grafitgrå :) Grattis! Kanske lite försiktigt får lov att tipsa om tävling hos mig...nu när du ändå har flyt, så att säga :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Vad kul att den kommit fram! Grattis grattis!

    SvaraRadera