tisdag 24 januari 2012

Nyttigheter

Foto: Milli Lembke/Formelle Design

Ja, ja, Jag erkänner! Det är januari och jag har ramlat rakt ner
i nyttighetsträsket. Jag var på en väldigt trevlig tjejdag i helgen
med promenad (i snöstorm) ljusterapi, zonterapi och en himla
massa hälsodrycker och nyttighetsshotar. Dagen avslutades
med en supergod trerätters middag som även den gick under
hälsotemat. Efter en sån dag blir man lätt hjärtvättad och
jag försöker numera tänka på vad som åker ner i magen.
Idag sallad till lunch (hungrig igen efter en timme...) och
simning efter jobbet. Vi får se hur länge hälsotrenden
håller i sig. Det är ju faktiskt snart semletider....

Yes,  I confess! It's January and I have fallen straight down
the healthy swamp. I was on a very nice health day this weekend
with a walk (in a snowstorm), light therapy, reflexology and
a
heavenly lot of drinks and health shots. The day ended
with a nice three-course healty dinner. After a day like this
it is easy to become brain washed and I try now to think
about what goes into the stomach.
Today, salad for lunch (hungry again after an hour ...) and
swimming after work. We'll see how long the health trend
will continue. After all, soon semle (swedish pastry) season...

//Milli

2 kommentarer:

  1. åhh så avis jag blir för jag har såå dålig karaktär- jag har hamnat rakt i gotteträsket och kan inte ta mig ur.....hejja dig;) Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt! Själv väntar jag på inspiration och motivation. Vet inte vart den har tagit vägen faktiskt.
    Kramar Kicki

    SvaraRadera