fredag 17 februari 2012

Dreams may come true...







































Foto: Gungstol och fårskinn Ikea, Kudde H&M

Just nu skulle jag vilja sitta i gungstolen framför kaminen med fötterna
på ett vitt fårskinn och dricka en kopp te och titta på elden. Problemet
är bara att jag varken har stolen, kaminen eller fårskinnet ...
Men det hindrar mig inte från att drömma vidare.
Trevlig helg önskar jag er!

Right now I would like to sit in the rocking chair in front of the fireplace 
with my feets on a white sheepskin and drink a cup of tea and watch the fire. 
The problem is that I have neither the chair, fireplace or the sheepskin. 
But that does not stop me from dreaming on.
Wish you a happy holiday!

//Johanna

2 kommentarer:

  1. Visst kan det vara skönt att drömma sig bort ibland.


    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin gungstolen, jag drömmer också om den. Har dock verkligen inte plats för den just nu. :( Vill ju inte övermöblera vardagsrummet. :) Önskar er riktigt skön helg! Kram /Nellie

    SvaraRadera