onsdag 30 maj 2012

Lunch och trädgårdsplanering











































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

I dag till lunch blev det asiatiskt och trädgårdsinspiration. Vädret ute är
inte det somriga vi nyss fick smaka på så då passar det bra att hålla sig
inomhus och förbereda de projekt man vill göra när det väl kommer
tillbaka. I år står trädgårdslandet överst på önskelistan, där skulle jag
vilja göra klart och få till en mysig plats att vara på. Då jag inte klarar
det själv står mitt hopp till pappa när han kommer på besök i sommar.
Men först sol och semester, till dess fortsätter planeringen.

Today for lunch, it was Asian and gardening inspiration. The weather outside is
not exactly summery, so it fits in well to stay indoors and prepare the projects 

you want to do once it comes back. This year, I would like to finish around the 
garden plot, hoping for a little help from my father when he comes to visit.
But first, sun, leave, and to continue its planning.


//Johanna

2 kommentarer:

  1. Precis så är det! Inomhus är man. Och planerar för utomhus :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det skoj att bläddra i trädgårdsböcker! Jag köpte en ny för inte längesen som jag verkligen kan rekommendera: http://alltochelleringet.blogspot.se/2012/05/ute-blir-inne.html

    Lycka till med planeringen! Kram Linda

    SvaraRadera